NE İSTEDİĞİNİ BİLMEK #2020GÜNLÜKLERİ

27.02.2020
Uzun bir sürenin ardından herkese merhaba. Aylardır yazı yazmıyorum, açıkçası yazmak hiç aklıma gelmiyor bile.Niye böyleyim bilmiyorum. Her gün internette kötü haberler görüyorum ve ben de kötü oluyorum. O kadar kafaya takıyorum ve paranoya oluyorum ki anlatamam. Umarım herşey düzelir, herşey güzel olur. Tüm dünya corona virüsünden kurtulur, artık Türkiye' de daha fazla doğal afet yaşamayız inşallah. Bugün bahsetmek istediğim konu ne istediğini bilmek. Şahsen benim için çok önemli bir konu. Uzun bir süredir bunu düşünüyorum.Benim istediğim ne? Ben gerçekten neyi istiyorum? Hayalim ne? Aslında bir zamanlar (çoğu zamanlar) kendimden çok emindim. Twitterda 'ben artık ne istediğimi çok iyi biliyorum' tweetlerimi görüyorum.Ve kendimden, istediklerimden o kadar eminim ki herkese de söylüyor(d)um.'Şunu istiyorum, benim hayalim bu, bu olmazsa yaşayamam' diye. Şimdi ise o olmazsa yaşayamam dediğim şeyden o kadar uzaklaşmış buluyorum ki kendimi, o olursa mutlu olmazmışım gibi hissediyorum. Şu kendini tanımak, kendini bulmak evresi gerçekten çok zor. Ve belli ki ben de bu evreden geçiyorum. Kendimi tanımaya başladıkça isteklerim değişiyor, düşüncelerim ve hatta etrafımdaki insanlar değişiyor. Ne istediğimden hala ve hala emin değilken ne istemediğimden bi nebze eminim. Ve siz sevgili okurlarım, benim gibi bu evreden geçiyorsanız öncelikle ne istemediğinizi bilin derim. İstemediğiniz bir hayattan kaçının. İstekleriniz içerisinde sizin için en uygun olan seçeneği bulun. Ben de benim için en iyi olan seçeneği bulmaya çalışıyorum. Ve bazen belki benim için en iyi olanın beni mutlu etmeyeceğini düşünüyorum. Ki mutluluk yoksa nasıl en iyisi olabilir ki? 'Bu hayata bir kez geliyorsun Çağla, mutlu olmalısın.' diyerek bu en iyi olandan vazgeçiyorum. Beni mutlu edecek en iyiyi seçiyor ve yaşıyorum/ yaşıyor olacağım en azından. Umarım benim düşüncelerimden kendinize bir pay çıkarmışsınızdır. Mutlu olmayı seçin. Sizi mutlu edecek seçimler yapın. Ve özellikle önceki yazımda bahsettiğim gibi bu seçimler sizin kendi seçimleriniz olsun mutlaka. Güzel bir hayat benim ve siz sevgili okurlarımın olsun. Kendiniz iyi bakın..

-Vildan Çağla Köstem

Yorumlar