DEĞİŞİM #2020GÜNLÜKLERİ

07.06.2020
Yazmaya ara verdikten sonra tekrar yazmak o kadar zor ki. Nerden başlasam bilmiyorum, bir acemi gibi davranıyorum. Öncelikle bahsetmek istediğim şey; ben ne kadar yazmasam da bloğu hala aktif tutan okuyucularımın varlığı. O kadar duygulandırıyor ki beni. Sanki 'Hey Çağla, yazarlık hayalini unuttun mu ? Biz burdayız, senin yazmanı bekliyoruz.' dermişsiniz gibi hissediyorum. Çok minnettarım. Sizden ricam yorum yapmanız. Beni kimler okuyor , merak ediyorum. Şuan yeni yazılar yazamıyor oluşumun nedenleri (bahaneleri) var. Ama en yakın zamanda geri döneceğim.
Bloğumu açalı tam 3 yıl oldu. 3 yıldır sizlerleyim. Beraber büyüdüğümüzü söyleyebilirim. Özellikle ilk yazılarımdan bakılırsa o kadar değişmişim ki. Eminim ki şuan öyle yazılar yazmam, yazamam. Şuanki Çağla'yı da eminim geçmişteki Çağla anlamaz, anlayamaz. Hangisini tercih edersin diye sorsanız, geçmiştekini derim. Ama geçmişteki de bu anı söyler. Okuyucular bakımından ise şuanı tercih ederim. Geçmişe kıyasla gerçekten az ama öz. Kimseye okuması için link atmıyorum. Haber etmiyorum, reklam yapmıyorum. Kimse de okumadan 'okudum çok güzeldi' yalanları söylemiyor. Bir beklentim olmadan, kimse yok sanarken birilerinin oluşu daha mutlu ediyor. Bu yalnızlık içerisindeki beraberliği seviyorum. Sizleri seviyorum.
Ve işte bu netlik. Netçe bunu söyleyebilmek beni değiştiren unsurlardan biri. Geçmişe bakarsanız hep süslü kelimeler, dolaylamalar. Sadece anlayan anlar misali. Ama farketttim ki çoğunluk gerçekten anlamıyor. Tüm süslü kelimeleri bir cümlede topladığımı mı sanıyorlar? Ya da tüm yazılanların bir anlamı olmadığını mı? Bilemiyorum, üzgünüm ki çevrem o kadar zeki değil. Bunu farkettiğimde dedim ki 'lafı uzatma Çağla, kısa kes' daha sonra bu 'boşver yazma' oldu. Belki de beni anlayan bir kitlemin olmayışı değiştirdi beni. Ve bıraktım o süslü kelimeleri. O hissiyatı. Bu halimle kendimi daha doğal, özgür hissediyorum. Bir kısıtlaması da var tabi. Anlaşılıyor olmak güzel olduğu kadar riskli de. Kimi istediğim şeyleri yazamıyorum. Yanlış anlaşılır korkusu var üzerimde. Ki herkes anlamak istediği yere çeker her zaman zaten. Bu yüzden kendimi saklamam biliyorum ki çok yanlış. Umarım bunları da aşacağız sevgili okurlarım. Biz hem neleri aşmadık ki?
Nasıl yazılar bekliyorsunuz benden? Yorumlarda belirtin lütfen. En çok okunanlara bakılarak değil de çoğunlukla istediğim şeylere göre yazdım hep. Ama sanırım bunu değiştireceğim. Bu demektir ki daha fazla dizi film önerileri gelecek. İstekleriniz benim için önemli. Sizler önemlisiniz. Daha fazla duygusallık yapmadan burda bitiriyorum :) Kendinize iyi bakın..

-Vildan Çağla Köstem

Yorumlar