TEK ŞEY #2020GÜNLÜKLERİ

Yeni bir yıldan herkese merhaba. 'Herkes' dediğim ise ben ve yine ben. Uzun süredir yazı paylaşmadığım ve sosyal medyayı bıraktığım ve artı herkesle iletişimi kestiğim için normal olarak bloğum okunmuyor.Bu yüzden bloğumda tekim. Bu durumdan istifade yeni bir karar aldım. Bu yeni yılda her gün değil de benim için bazı günlerde günlük olarak kullanacağım burayı. 2020 günlüklerim.. Yıl sonunda veya canım her sıkıldığında okuyup 'vay be ne günlerdi,cidden bunu mu kafaya takmışım, ne kadar saçmalamışım ne anlatıyorum burda' diyebilcem. Günlük tutuyorum aslında ama günlüğümle aram bozuk.Defalarca yazdığım şeyleri tekrar yazmaya elim gitmiyor. Bu yüzden yeni bir günlük benim için daha iyi olacak.Hem de bu günlüğüm çok sevdiğim bloğum :) Bu sayede bloğum aktif kalacak ve sizlerle ( tek başımayım hala siz diyorum) ( yani eğer okuyan birileri olursa) daha samimi daha yakın oluruz diye düşündüm.Mal mal bugün şunu yaptım bugün bunu yaptım diyecek biri olmadığımı biliyorsunuzdur.Hiçbir günlüğümde de öyle şeyler yazmıyor.(İlkokul günlüğüm hariç)Beni etkileyen olaylar ve duygu, düşüncelerim olacaktır çoğunlukla.Herneyse bu bir bilgilendirmeydi. Eğer bir okuyan olursa diye. Ayrıca bir tek günlük değil diğer yazılar da gelecek. Yani umarım.Elimden geldiğince..

02.01.2020
'BU YOL NEREYE GİDER BİLMİYORUM AMA YÜRÜYORUM İŞTE'
 Aslında yürüdüğüm de söylenemez.Duruyorum sadece. Bazen emekliyorum.Ama çoğunlukla koştuğumu hayal ediyorum.Ve herkes koşuyormuş gibi hissediyorum. Sanki bir yarıştayız ve herkes sona gelmiş bense başlarda sayıklıyorum.Çok gerideyim.Nasıl yetişeceğimi biliyorum yalan söyleyemem.Ama yetişmek için bir şeyi bekliyor gibiyim. Ama neyi beklediğimi bilmiyorum.Ve şöyleki beklenecek zaman kalmadı.Zaman icraat zamanı.'Aferin Çağla!' diyorum kendime.'Aferin!' Yine böyle bir duruma düştüğün için aferin. Herneyse eninde sonunda bu durumdan kurtulacaksın Çağla. Ve bu durumdan istediğim şekilde kurtulup herşeyin iyi şekilde olması için elbet birşeyler yapcam .HERŞEY GÜZEL OLACAK.
Herşey güzel olacak.Çok zor olsa da olacak.Hayallerim gerçekleşecek yada hayallerim değişecek.Gerçekleşmesini düşünebiliyorum ama değiştiğini bir gram düşünemiyorum. Çünkü resmen beni ben yapan hayallerim olmuş durumda. Eğer ki hayalim olmazsa nasıl ben olmaya devam etcem, bilmiyorum. Geçenlerde annemle ağlamaklı, çok duygusal bir konuşma yaptık.Ve dedim ki  'eğer bu hayalim olmazsa ben nasıl mutlu olcam?' Annem seçenekler sunmaya çalıştı.Ama aslında farkında.Beni mutlu edecek şeyin tek şey olduğunun.Bu şey, tek şey olmamalı hayatta. Ama şuan benim için resmen hayatımın tek şeyi.Bu çok korkunç. Bir şeyi bu  kadar çok istemek, bu kadar çok bağlanmak o kadar kötü ki.Eğer olmazsa ne yapacağım bilmiyorum. Evet olursa dünyanın en mutlu insanı olurum kesinlikle. Ama korkarım ki olmama ihtimali çok yüksek ve olmazsa ben ne yapcam? Beni mutlu eden şeyleri düşünüyorum basit ve birçok şey. Ama bu istediğim şey olmazsa malesef diğer hiçbiri, dünyanın en güzel şeyleri ,en sevdiğim şeyler beni mutlu edemicek durumdayım. AŞIRI AMA AŞIRI derecede kendimi o şeyle bağdaştırdım ki.Diyebileceğim tek şey 'Aferin Çağla!'Aferin kelimesinden ve birinin bana demesinden nefret ederim. Ve bunu şimdi kendime yazdığım için kendime de sinirlendim.Neyse..2020 için çok güzel bir planım vardı. Ve dün uygulayamadım, bugün de uygulayamadım. Bunun için o kadar sinirliyim ki bir alev topuyum. Bu programa uyabilmek için üç günün programını yarın tek günde halletmem gerecek. Veya saldım çayıra mevlam bayıra diyip boşvercem. Ama tabiki boşvermek yok.Boşvermek çok isterdim ama başka çarem yok.VAY BE HARİKA DURUMDAYIM.Bir gün bu yazdıklarımı okurken hayalimin gerçekleşmiş olmasını diliyorum. Ve evet yeni yıldan tek dileğim yine aynı şekil hayalimin gerçekleşmesi.
'BİR MUCİZE GEREK'
Mucize diye birşey var mı, bilmiyorum. Mucize diyeceğim birşeye tanık olmadım.. Çoğunlukla olan şeyler olması yüksek ihtimal olan şeylerdi.Şimdi bir mucize istesem bile bunun bir şansla bir mucizeyle olmayacağını biliyorum.Ki ben şanslı biri olduğumu da düşünmüyorum. Bu yüzden el mahkum iş bana bakar. Elimi taşın altına koymak yetmiyeceği için taşı sırtlancam binevi.Çünkü bazı şeyler fedakarlık gerektirir.Ve tabiki bu bazı şeyler benim istediğim şeyler..

-Vildan Çağla Köstem


Yorumlar