ŞARKI SÖYLEME MERAKI #2020GÜNLÜKLERİ

03.01.2020
İki gün arka arkaya yazı atmak mı? Hiç huyum değildir.Ama sanırım bu günlük işini sevdiğimden kendimi yazmaktan alıkoyamadım.Daha özgür hissettiriyor günlük. Diğer yazılarımdaki gibi güzel kelimeler kullanma, gizli manalar çıkarmaya çalışmadan düpedüz yazmak çok kolay. Ve tabiki kolay ve özgür hissettirdiği için sevdim. Kendimi zorlamıyorum, saklamıyorum.Neyse o. Benim düşüncelerim,duygularım bu ve konu kilit.Neyse günlük sevdamı bırakacak olursak günün anlam ve önemine geçelim.Pek bir anlamı yok öyle.Ama bilmiyorum bugün güzeldi.Dün düşündüğüm planı yapamasam da programım bozulmuş olsa da yine de güzeldi.Şu kontrolcülüğüm öldürüyor beni. Herşey planlı ve düşündüğüm gibi olsun istiyor, bunun için çabalıyorum. Ve bozulunca birden dengem şaşıyor. Bugün sarsılmış dengeyi umursamadan çokça eğlendim, mutlu oldum. Ve tabi ki planlarımda mutlu olmak yoktu. Keşke olsaymış, o zaman hem mutlu olurken hem de plana uyduğum için mutluluğumu katlamış olurdum.Bu mutluluk neden mi? Bir şey olmadı aslında. Sadece kendimle ilgilenmek, vakit ayırmak bana huzur veriyor.Eminim ki herkese de veriyordur. Kendimde bir yetenek keşfettim. Ama üf ne yetenek! Güzel şarkı söylediğimi fark ettim. Ya da bilmiyorum güzel geldi sesim kulağıma.Anneme bir kaç şey söyledim.Ve tabi ki de tabiri caizse berbat söylüyormuşum.YİNE Mİ HAYALLER KIRILDI? Belki herkese kötü gelse de ben yine de artık seviyorum ve sürekli şarkı söyleyebilirim. Banane, umrumda değil.Birden bu şarkı söyleme merakı nerden geliyor Çağla? Bunun cevabını çok iyi biliyorum aslında. Kendi başarısızlıklarımı gördükçe kendime yeni bir başarı aramaya çalışıyorum belli ki.Üstüme yüklenmekten kaçıyorum. Bazı başarısızlıkların olabilir ama bak şu konularda, şunda,bunda iyisin demeye çalışıyorum kendimce. Kendi kendimi avutuyorum resmen.Kendim kendime yara yapıyor ve yine kendim kendime merhem oluyorum.Daha fazla kendim demicem çok oldu tamam :) Belki şarkı söylemekte iyiyim veya kötüyüm. Ki %99 ihtimalle kötüyüm ama olsun bugün kendimi kandırmama yetti.Ve bu yeter.Hiçbir şeyi umursamadan, gelecekten deli gibi beklentim yokmuş gibi sadece şarkı söylemek ve sesimin de kulağıma güzel gelmesi hoşuma gitti.Hayat birkaç dakikalığına benim hayatım oluvermekten çıkıverdi.Çok mu kötülüyorum hayatımı acaba? Muhtemelen yakınlarım okursa 'Sende ne hayat varmış be Çağla, yaptığın bu tantana ne?' derler.Ben yaşadığım hayattan bahsetmiyorum sevgili hiç olmayan okurlarım. Ben kafamdaki hayatımdan bahsediyorum. Kendi dünyamdan, düşüncelerimden bahsediyorum. Herneyse..İşin özü bazen herşeyi boşverip kendinle ilgilenmek, eğlenmek çok güzel. Bunu hayalime kavuştuktan sonra sık sık yapacağım.Tüm gün boyunca resim çizmeyi, portre yapmayı istiyorum. Hadi bakalım.Görürüm inşAllah güzel günler..

-Vildan Çağla Köstem

Yorumlar