LOVE AT FİRST HATE | DİZİ YORUMU

Dizi Adı : Love at first hate

Tür : Romantik

Ülke : Tayland

Bölüm sayısı : 13

Oyuncular : Yuke Songpaisan, Worranit Thawornwong

Tayland dizilerini seviyorum. Şimdiye kadar izlediğim hepsi çok tatlıydı. Bu dizinin videoları You-Tube da karşıma o kadar çok çıktı ki artık izleyim dedim.Ve beğendim mi evet.Vaktiniz varsa eğlenmelik bir dizi arıyorsanız izleyebilirsiniz.

Dizide başta birbirlerinden nefret eden Doktor Pup ve bir star Kluay'ın ilişkisi anlatılıyor.
Birbirlerinden nefret eden bu çiftin bir takım yaşananlardan sonra hep yolları kesişiyor. Ve kendilerini bir rol içerisinde buluyorlar.
Peki ya her şey bir rol mü yoksa gerçek mi?
Söylemeden geçemeyeceğim, dizide Kluay'ın annesiyle kız kardeşine o kadar sinir oldum ki anlatamam. Bırakın da mutlu olsunlar bee :)

İzlediyseniz / izlerseniz yorumlarınızı bekliyorum :)

- Vildan Çağla Köstem

Yorumlar