KUANTUM BAŞARI | KİTAP YORUMU

Öncelikle şehir değişikliği yaptığımdan dolayı bir haftadır olmadığım için tüm yeni yazı bekleyen okurlarımdan özür dilerim. Bildiğiniz üzere her pazartesi ve cuma yeni yazılar geliyor. Takipte kalmayı, abone olmayı unutmayın.

Kitap adı : Kuantum Başarı

Yazar adı : Sandra Anne Taylor

Çevirmen : Buket Yılmaz

Sayfa sayısı : 287

Herkesin kesinlikle okumasının gerektiğini düşündüğüm bir kitap. Hayatımı şekillendiren, düşüncelerime yön veren başucu kitabım.

 Bu kitabı kuantum, kuantum fiziği ve evrenle ilgilenen her okurun beğeneceğini düşünüyorum. Kuantumu hayatımıza nasıl yansıtacağımızı anlatırken, yasalar çok iyi açıklanmış. Daha gerçekçi ve okunası yazımıyla anlatılmış. Kuantum üzerine okuduğum şüphesiz en başarılı kitap.

Kuantuma bir ilgisi olmayan kişilerinde beğenisini alacağını ve kuantuma merak sarmalarını sağlayacağını düşünüyorum. Çünkü kitap sadece okutmuyor, size düşünmeniz, yapmanız gereken şeyleri söylüyor. Ve düşündükçe sizin farkındalığınızı artırıyor, olumlu düşünmeye sevk ediyor.

Kitabın yönlendirmesiyle yaptığım başarı günlüğünün katkılarından ne kadar bahsetsem az. Ve o kadar etkilenebilirsiniz ki siz de benim gibi her anında not alabilirsiniz. Her bölümün sonundaki önermeleri de ses kaydına alıp düzenli olarak dinlemenin faydası olabilir.

Bu alanda çok kitap seçici ve zor beğenen biri olarak bir kitabı bu kadar öveceğimi düşünmezdim. Lakin beni, düşüncelerimi çok değiştirdi. Daha farkında, daha bilinçli, daha mutlu biri olmamı sağladı. Eğer ki kitabı okursanız eminim size de katkıları olacaktır, bana katılacaksınızdır.

Pazartesi günü bir bu kitap kadar başarılı ' Şakra Teorileri (Yüksek Şuura Uzanan Köprü)' kitabının yorumu gelecektir. Bakmayı unutmayınız :)

Diğer yazılarımda görüşmek üzere. Yorumlarınızı bekliyorum.

-Vildan Çağla Köstem








Yorumlar

Hülya dedi ki…
Herkesin mutlaka bu kitabı okumasını öneririm sana katılıyorum 🌹
LoverxAngel dedi ki…
Umarım bir gün okurum yorumundan çok etkilendim 💚💜