BENİMLE DELİRİR MİSİN | KİTAP YORUMU

Kitap Adı: Benimle Delirir Misin

Yazar: Kamuran Akdemir

Sayfa Sayısı: 442

Yayınevi: Ephesus

Pembe güzel kapağıyla dikkat çeken bir kitap. Kitabın kapağını ayrıca her bölüme özel tasarımını cidden beğendim.

Açıkçası ön yargıyla başlamıştım okumaya. Neden, bilmiyorum. Ama okudukça kitabı beğendim, yüzümde bir gülümsemeyle okudum. Eğlenceli anlatımıyla sıkmayan bir kitap. Eğlenceli güzel bir gençlik romanı okumak isterseniz, okuyabilirsiniz.

Bir genç kızın yaşadıklarını anlatıyor. Yaz tatilinde yaşadıklarından başlayıp, geleceğe dair olaylara kadar ilerliyor. Spoiler vermek istemiyorum, okuyun beğeneceksiniz :)

Arka kapaktan;

Aşk, komedi ve mizahın harmanlanarak bezendiği roman, aynı zamanda varoluş amacını arayan bir kızın iç dünyasını da yansıtıyor. Strateji, taktik hedefler, hatalar, verdiği geniş bilgiler ile zenginleştirilmiş, insanlara yararlı olması amacı ile kurgulanmış, her yaştan okurun okuyabileceği bir hayat eseridir.

Alıntılar;

'Hangimiz çirkin değiliz ki aynaya bakmadığımızda? Hangimiz çirkef değiliz canımız yandığında? Hangimiz şirret değiliz damarımıza basıldığında? Aslında hepimiz kötüyüz. Anneme göre bebeğim, aşık olana göre meleğim, düşmanıma göre şeytanım. Evet, ben hem iyi hem kötü bir insanım. Bedenim saflıkla dolu olamaz. Benim de kirlenmiştir bazı duygularım. Ben, varlık, yokluk ve hiçlik arasında kayıp, yalnız bir insanım. Ben 'cadı bir kız'ım.'

'Hep senin gözlerinle bakmaya çalıştım bu dünyaya. Yattığım her yatakta gelip yanıma uzanan sendin. Oturduğum yerlerde karşımda oturan, ileriden yürüyerek gelen adamlar bile sendin. Sanki tüm kainattaki erkekler sana benziyordu; senin gibi gülüyor ve senin gibi konuşuyorlardı. Herkes tıpkı sana benziyordu ancak sonunda anlıyordum ki aslında hiç kimse sana benzemiyordu.'

'Kendine iyi bak olur mu özlemim? Kendine ve sağlığına iyi bak..Senin canın acıdığını duysam, inan bana benimki de yanar.'

'Şimdi senden bana tek kalan şey ise senin söylediğin kelimeler. Senin sözcüklerini dilime doladım bugünlerde. Herkese sen gibi hitap ediyorum ve gülerken sen gibi gülüyorum.Neredesin aşkım, diye geceler boyu döktüğüm gözyaşlarımı şimdi hasretinle kurutuyorum. Dedim ya, mecburum. Ben sensizliğe mecburum.'

O kadar güzel sözler var ki hangi birini yazsam :)

Okuduysanız veya okursanız yorumlarınızı bekliyorum.

-Vildan Çağla Köstem

Yorumlar