BAŞKA BİR DÜNYA

Başka bir dünya var mı? Varsa bildiğin götürür müsün beni oraya? Ben bu dünyayı pek sevemedim de. Yabancı kaldım herşeye, uzağım herkese. Hem yakın hem uzağım işte. Kelimelere yakınım bir tek bir de cümlelere. Beni anlatır hislerimi, anlayan kişilere. Ki anlayan da yoktur,boş bir kalabalıktan ne beklenir ki? Ses yapmaktan başka ne işe yararlar ki? Ben ki bildiğin gibi sessizliğe aşık bir melodiyim. Ya da sadece boş laftan kaçan biriyim. Tedbirliyim belki de, bu laflarda kaybolmaktan. Ben ki ne isterim sesinde kaybolmaktan başka. Ve sesinin her bir cümlesini öpmek istemekten başka. Lakin dünya bir gürültüden ibaret,sesini duyabilene, müziği tutturabilene ne hayret. Ki herkes bir müzik bence. Kiminin acısı kiminin mutluluğuna denk. Hüzünle çalan gözleri, kahkasına dökülene dek. Çalarız hep aynı müziği, biri bizi duyana dek.Ve gerçekler acıtır ki kimse duyamaz seni, sen birini duyamazsan şayet. Ve sanma ki duymak, dinlemekten ibaret. Birini gerçekten duyabilmek, içini görebilmek demek. Maskesinin altında sakladığı gerçek kişiliği farkedebilmek. Ne de zorlanır yüreği yerine kulağıyla duyabileceğini düşünenler! Defalarca dökülür yazılarımdan bu cümleler ; yüreğinle duymak, yüreğinle görmek bir başka eder. Ama haklısınız, kim buna değer? Değmezmiş hiçbir şey, uzak dursun bizden keder. Biliriz ki bizler, her batan güneşin ardından bir başka güneş doğar. Karanlığa mahkum değiliz ki mutluluk elbet bize de parlar. Hep söyleyeceğim ki her birimiz aslında birer güneşiz. Karanlığı söndürebiliriz. Lakin ışık yerine niye sıcaklığını kullanırsınız ki? Birini yakmak niye içinizi ısıtır ki? Kötülük herkesin içinde mi var? Tüm bunlara karşın yok mu bir duyar? Yokmuş meğer, iyi sandıklarım iyi değilmiş meğer. Yüzüme gülenler arkamdan sayarmış. Beni sevmeyen insanlar bir arada toplanmış. Çekemeyen insanlar yerinde saymış, kötülükler çoğalmış. Ve en kötüsü iyilik, iyilik değilmiş meğer. Çıkar meselesine dönmüş herşey. Karşılıksız birşey beklemek yanlışmış. Ve sevgi yalanmış. Tüm bu hayatı bir yalan altında toplayabilirim ve adına rüya demek çok isterim. Uyandırabilene binlerce kez teşekkür ederim. Bildiğiniz güzel bir dünya varsa beni de yanınıza almanızı dilerim.
-Vildan Çağla Köstem

Sevgililer günü diye, duygusal, aşk yazıları yazmamı bekleyen sevgili okurlarım; yanıldınız. Ben aşkın varlığına inanmıyorum. Bu yüzden böyle bir yazı yazıp,  kendim inanmadığım şeylere sizi de inandırıp kandıramam. Eğer varsa ki bir gün bana da uğrarsa o zaman sizlerle olacaktır. Tüm okurlarımı çok seviyorum. Eğer sizin sevdiğiniz biri varsa umarım onunla berabersinizdir. Sevgilerle..

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Allah sevdiği kulunu rasgele kişiye sevdirmezmiş
İyi ki hayatımdasın diyeceğimiz insanlara çıksın yollarımız 💕🌹
Adsız dedi ki…
Ne güzel dokunuyorsun ruhumuza <3