MAN FROM THE STARS | DİZİ YORUMU

Değerli okuyucularım;
2018' deki ilk yazım ve ilk k-drama önerim ile karşınızdayım. Uzun süredir k-drama paylaşmamı isteyen okuyucularımı kırmadım ve artık bloğumda birbirinden güzel k-drama önerilerimi paylaşacağım.Ayrıca diğer yazılarım da yoğunlukta olmak üzere düzenli olarak devam edecektir.Beni destekleyen tüm okuyucularıma şimdiden teşekkür ederim. Hadi başlayalım.

Eğer bir k-draması önereceksem, bunun başında Man From The Stars gelir. Yıllar geçse de her zaman  benim favorim olan bir başyapıt. Her dizinin farklı bir etkisi vardır ve benim en çok etkilendiğim bu dizi oldu.Sizi en sevdiğim dizim ile tanıştırayım.
Man From The Stars

  Bu diziyi çok beğenmemin nedeni, küçüklüğümden beri uzaylılara olan merakım olabilir. Şimdiye kadar izlediğim uzaylıları en ilgi çekici biçimde konu olan dizi. Ve izleyince, uzaylıların gerçek olmasını, böyle bir uzaylı ile karşılaşmayı diliyorsunuz. Tabi gitmek zorunda olmayan bir uzaylı.


400 yıl öncesi Joseon dönemine dayanan etkileyici bir hikayesi var. Uğruna canını feda eden küçük bir kızı kalbinde saklayan uzaylımızın 400 yılı, olağanüstü güçleriyle birlikte yalnız geçmektedir. Bir an olsun yalnızlıktan şikayet etmeyen Do Min Joon, gitmesine son üç ay kala tanıştığı Cheon Son Yi' den uzak düştüğü zaman yalnızlığı hissetmeye başlıyor.


Kaçınılmaz olan kader, Cheon Song Yi ile Do Min Joon'un yollarını birleştirir.
'Yüreğini aç, birisi senin için gelecektir' - Cheon Song Yi
'Yine de söyleyin bana, aşk olmadıkça bir hikaye nasıl mutlu sonla bitebilir?' -Do Min Joon


Bir yıldız olan Cheon Song Yi ve üniversitede profesörlük yapan Do Min Joon arasındaki etkileyici aşk, diğer diziler arasından kendini bir yıldız gibi fark ettiriyor. Muhteşem replikleri ve hüzün dolu sahneleriyle beni göz yaşlarına boğdu.


'Kalbimdeki tozlar diye bir çin deyişi vardır. Seni o kadar özlüyorum ki kalbimi tozlar kapladı manasına geliyor. Kaplanması bir yana, bir toz zerreciği dahi kalbime düşmemişti. Şimdi onunla bir gün daha geçirebilmek uğruna her şeyimden tereddütsüz vazgeçerim.' -Do Min Joon


Bende farklı bir yeri olan Do Min Joon karakterini hiçbir zaman dilimden düşürmem. Hayallerimin ötesindeki uzaylı imajını olduğunca iyi biçimlendirmiş.Ayrıca zamanı durdurabilme gücü muhteşem.


'Sayısız kez zamanı durdurdum ve farkında olmadığın o sürede şunu söyledim sana.'Seni seviyorum, Cheon Song Yi.' Akan zamanda söyleseydim, her şey gibi akıp kaybolacağını düşündüm. O yüzden duran zamanda söyledim.'- Do Min Joon


Ve insanın içini ısıtan bir tatlılığa sahip olan Cheon Song Yi, her davranışıyla güldürüyor. Jun Ji Hyun, bu Cheon Song Yi rolüyle de kendisine hayran bıraktırdı beni.


'Böyle aniden ortadan yok olmalara dayanmak zor mu oluyor? Elbette zor oluyor. Aynı zamanda onu daha da çok sevmeme neden oluyor. Çünkü beraber geçirdiğimiz her an, son anımız olabilir. Bu da her anımızı çok değerli yapıyor.' - Cheon Song Yi 



'Artık çok iyi biliyorum ki, zamanın uzunluğu hiç önemli değilmiş. Önemli olan o zamanı kiminle geçirdiğinmiş.' -Do Min Joon 


Defalarca kez izleyip doyamadığım, bu muhteşem diziyi izleyip beğeneceğinizi umuyorum. 
Do Min Joon- Kim Soo Hyun
Cheon Song Yi- Jun Ji Hyun
Yoo Se Mi- Yoo In Na
Lee Whi Kyung- Park Hei Jin 


-Vildan Çağla Köstem
Diğer yazılarımda görüşmek üzere..
Yorumlarınızı bekliyorum.











                               

Yorumlar

Hülya dedi ki…
Gerçekten çok güzel bir dizi..Cheon song yi ye bayıldım bütün oynadığı dizi ve film leri izleyebilirim Teşekkürler güzel yüreklim beğendiğin dizileri bizlerle paylaştığın için
minmisa dedi ki…
Bunu izlemiştim, güzel dizi bende tavsiye ederim. Anime tanıtımı yapmanı bekliyorum bu arada.